بهترین جا برای گیاه آپارتمانی در منزل کجاست؟

چهارشنبه 20 بهمن 1400
17:46
مجله دلتا

اگر بخواهید به دکوراسیون منزل خود، عضو جدیدی اضافه کنید که رنگ و بویی از طبیعت داشته باشد، بدون شک به سراغ گیاهان آپارتمانی می‌روید.
بهترین جا برای گیاهان آپارتمانی در منزل

گیاهان هرگز جلوه باشکوه و انرژی‌بخش خود را از دست نمی‌دهند. برای اینکه به بهترین شکل از این عناصر سبز دوست‌داشتنی بهره ببریم، نیاز است بدانیم کدام قسمت از دکوراسیون مناسب‌ترین مکان برای آن‌ها است. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به بررسی بهترین جا برای گیاهان آپارتمانی در منزل بپردازیم.

گیاه آپارتمانی در راهروی منزل

چه ایده‌ای بهتر از اینکه با گل‌ها و گیاهان به استقبال مهمانان خود برویم؟ این عناصر جذاب، تاثیر مثبت و قابل توجهی بر حس و حال ما دارند. بله، راهروی ورودی منزل یکی از بهترین جا برای گیاهان آپارتمانی در منزل است. عناصری شاداب و در رنگ‌هایی مختلف، فضایی گرم و صمیمی را برای شما و مهمانان‌ به ارمغان خواهند آورد.

بهترین جا برای گیاهان آپارتمانی در منزل

صفی از گیاهان آپارتمانی

گیاهان از آن دسته از عناصر دکوراسیون هستند که هرچه بیشتر باشند، بهتراست. بله در مورد آن‌ها نیاز نیست نگران تعدادشان باشیم و صرفا باید حواسمان به نوع چیدمان آن‌ها باشد. میز ناهارخوری بهترین گزینه برای این نوع چیدمان گل طبیعی است. برای یک میز مستطیلی هیچ گزینه‌ای به اندازه چندین گلدان در کنار یکدیگر از آن فضایی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز نخواهد ساخت.

بهترین جا برای گیاهان آپارتمانی در منزل

گلی برجسته روی میزجلومبلی خوری

یکی از فضاهای منزل که به دنبال ایجاد دیزاینی برجسته و عمیق برای آن هستیم، اتاق پذیرایی یا نشیمن است. استفاده از گل‌ها و گیاهانی در رنگ‌های برجسته و قوی یکی از بهترین راه‌ها برای عمق بخشیدن به دکوراسیون اتاق نشیمن است. گلی را انتخاب کنید که در پس زمینه دیزاین حسابی به‌چشم آید و رنگ آن نوعی تضاد با عناصر برجسته دکوراسیون ایجاد کند.

گلی برجسته روی میزجلومبلی

ترکیبی ساده روی میز جلومبلی

این ایده از شعار سبک مینیمال یعنی «کمتر، بیشتر است» گرفته شده است. این سادگی در مورد نوع گلی که انتخاب می‌کنید هم می‌تواند صدق کند. بله انتخاب گلی کوچک و در طرح و رنگی ساده و خنثی هم می‌تواند جلوه‌ای مینیمال به اتاق نشیمن شما ببخشد. درواقع این ترکیب در عین سادگی می‌تواند تبدیل به یکی از پیچیده‌ترین عناصر دکوراسیون شود.

ترکیبی ساده روی میز جلومبلی

ترولی

ترولی از متفاوت‌ترین و لوکس‌ترین عناصر دکوراسیون است که می‌تواند در بخش‌های مختلفی ازجمله اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری و آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد و در صورتی که عناصر موجود روی آن به درستی انتخاب شوند، جلوه دیزاین را دگرگون سازد. یکی از بهترین ایده‌ها برای ترولی، اضافه کردن گل‌ها و گیاهان به دیزاین آن است. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب ۶ گیاه آپارتمانی که دکور منزل را لوکس می‌کنند سر بزنید.

ترولی

گیاهان آپارتمانی و شلف دیواری

شلف‌های دیواری از مدرن‌ترین اشکال قفسه‌ها برای بخش‌های مختلف منزل، از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب، هستند. این شلف‌ها فضایی مناسب برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی ایجاد می‌کنند. از آنجا که تقریبا در تمام بخش‌های منزل می‌توانیم از این شلف‌های دیواری بهره ببریم، پس فرصت مناسبی برای اضافه کردن گل‌ها و گیاهان به دیزاین به کمک آن‌ها در اختیار خواهیم داشت.

گیاهان آپارتمانی و شلف دیواری

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی ست کردن پرده با فرش و مبل را بخوانید.


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون دلتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]