نمای جذاب ساختمان با نرده بالکن

شنبه 18 آبان 1398
13:08
مجله دلتا

نرده بالکن تاثیر بسزایی در زیبایی تراس خانه دارد.
نرده بالکن

نرده بالکن

یکی از بخش های خانه که در نگاه اول افراد را به خود جذب می‌کند، بالکن است. این بخش از منزل کم تر مورد توجه قرار گرفته است. بیش تر مواقع به جای تزیین تراس از آن به عنوان انباری استفاده می‌شود. نصب نرده سبب ایجاد امنیت می‌شود. نرده ها از مصالح مختلفی از جمله آلومینیوم، سنگ، فلز، فرفوژه و چوب ساخته می‌شوند. هم زمان با تغییر سبک زندگی و نیازهای افراد، نرده بالکن نیز از لحاظ جنس و طرح متغیر بوده است. در این بخش از مجله دلتا چند مدل از نرده های فلزی بالکن را به شما معرفی می‌کنیم.

نرده بالکن

نرده استیل

از مهم ترین انواع نرده می‌توان به نرده استیل اشاره کرد. این نوع در آلیاژهای متنوعی عرضه می‌شود که از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند. نرده استیل در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می‌شود. در برابر زنگ زدگی مقاوم است و ظاهری براق دارد. هم چنین در بخش های مختلف نما، از جمله بالکن یا تراس، راه پله، پشت بام و حفاظ امنیتی به کار می‌رود.

برای اینکه ظاهر بالکن همیشه زیبا به نظر برسد نیاز است هر 6 تا 12 ماه نرده ها را تمیز کنید. لکه های باران، اثر انگشت و آلودگی های محیطی را با استفاده از دستمال های مرطوب پاک کنید و برای خشک کردن آن از چند تکه روزنامه کمک بگیرید.

نرده بالکن

نرده فرفوژه

نرده فرفورژه که به صورت فرفوژه نیز تلفظ می‌شود به نام گل نَرده معروف است. این واژه ریشه در زبان فرانسوی دارد. فر به معنای فلز و فوژه به عمل کوبیده شدن آهن گفته می‌شود. در فرآیند ساخت این مدل نرده، فلز در کوره با دمای 220 درجه سانتی گراد ذوب می‌شود. پس از تغییر حالت آن به فرم های دایره، گل، برگ، خطوط حلزونی و منحنی تبدیل به فرفوژه می‌شود. نرده فرفوژه برای ایجاد جان پناه، درهای ورودی باغ و خانه، راه پله و نرده بالکن به کار برده می‌شود.

نرده بالکن

نرده فلزی بالکن

علاوه بر اینکه نصبِ نرده بالکن از سقوط ساکنان جلوگیری می‌کند و به عنوان حفاظ مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان با انتخاب نرده مناسب جلوه منحصر به فردی به نمای ساختمان بخشید. جنس نرده، فرم، ضخامت، رنگ و طرح آن نقش پر رنگی در دکوراسیون خارجی منزل دارد. با پیشرفت دنیای تکنولوژی و تنوع در طراحی، گونه های مختلفی از نرده بالکن قابل تهیه است.

برای انتخاب نرده باید استانداردهای مشخصی را رعایت کنید. به طور کل برای بیش تر خانه ها حداقل ارتفاع نرده باید 110 سانتی متر باشد. به گونه ای که از جان کودکان محافظت کند و منجر به سقوط آن ها نشود.

نرده بالکن

نرده های عمودی نمای بالکن را کشیده تر و سقف را بلندتر نشان میدهد. فاصله میله های عمودی را به گونه ای در نظر می‌گیرند که از خطر افتادن کودکان یا اجسامی مانند گلدان جلوگیری شود.

نرده بالکن

استفاده از نرده های افقی در حال افزایش است و نمایی مدرن به خانه می‌دهد. در ساخت نرده های ساده از نرده استیل استفاده می‌شود. خطوط افقی میله ها تراس خانه را عریض تر نشان می‌دهد. بهتر است حداقل فاصله بین میله ها 20 سانتی متر باشد.

نرده بالکن

با استفاده از گلدان آویزهای رنگارنگ بر روی نرده بالکن، این بخش از ساختمان را تزیین کنید. گل شمعدانی، پیچک و پتوس مقاومت بالایی دارند و یکی از بهترین گزینه ها برای قرار دادن در فضای بالکن هستند.

برای الهام گرفتن از ایده های بیش تر، مطالب بعدی ما را در بخش دکوراسیون دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


[ بازدید : 431 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون دلتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]