4 مدل از تزیین کاغذ دیواری پشت تلویزیون

سه شنبه 28 آبان 1398
10:57
مجله دلتا

از آن جا که تلویزیون به عنوان کانون توجه دکوراسیون در نظر گرفته می‌شود، زیبایی این مکان بر نمای کل چیدمان داخلی تاثیر گذار است. بنابراین زیبایی دیوار پشت تلویزیون، نیاز به دقت و توجه دارد.
کاغذ دیواری پشت تلویزیون

تلویزیون، شومینه، آینه های دکوراتیو بزرگ یا پنجره، در بیش تر خانه ها به عنوان کانون توجه دکوراسیون داخلی شناخته می‌شوند. بنابراین تزیین این بخش از خانه، بسیار اهمیت دارد. پس از پرداختن به تزیین دیوار بالای شومینه و استفاده از آینه های دکوراتیو، در این بخش از مجله دلتا به سراغ دکور تلویزیون روی دیوار رفته ایم و به شما توصیه می‌کنیم از کاغذ دیواری پشت دیوار تلویزیون استفاده کنید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

راحت ترین راه برای تزیین دیوار پشت تلویزیون، استفاده از کاغذ دیواری های مختلف است. طرح و رنگی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون شما تناسب دارد. کاغذ دیواری تیره با الگوهای بزرگ برای دکوراسیون مینیمال و در ترکیب با رنگ های خنثی مناسب است.

هنگام انتخاب رنگ و مدل کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون توجه به سبک دکوراسیون خانه الزامی است. از آن جا که نگاه ها زمان زیادی به سمت دیوار پشت تلویزیون است، باید طرح و رنگی را انتخاب کنید که زود از آن خسته نشوید و با توجه به نقش رنگ در مدل کاغذ دیواری، تاثیرات بلند مدت هر رنگ را در نظر بگیرید.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوار پشت تلویزیون می‌تواند به عنوان دیوار آکسان انتخاب شود. بنابراین می‌توانید از میان رنگ های تیره و طرح های خاص کاغذ دیواری مورد علاقه خود را انتخاب کنید. طرح این دیوار پوش ها به دو دسته، از جمله دو بعدی و سه بعدی تقسیم می‌شوند. سبک طرح های سه بعدی به گونه ای هستند که به دلیل نوع سایه و روشن، از نمای دور به شکل برجسته یا فرورفته به نظر می‌رسند.

کاغذ دیواری های سه بعدی در بیش تر مواقع، تصویر منظره طبیعی، گیاهان و حجم های هندسی را نمایش می‌دهند. استفاده از این نوع دیوار پوش برای دکور دیوار پشت تلویزیون، یعنی با یک تیر چند نشان را زده اید. از تماشای تلویزیون لذت ببرید، کانون توجه دکوراسیون را زیبا سازید و علاوه بر این شاهد یک منظره طبیعی باشید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سنگی

نکته ای که در مورد سبک های چیدمان مدرن وجود دارد این است که از هر رنگ و طرحی می‌توانید استفاده و با روش های گوناگونی آن ها را به خانه اضافه کنید. برای مثال یک دیوار فلزی، چرمی یا آجری در پشت تلویزیون می‌تواند نمایی جذاب به وجود آورد.

در خانه های سنتی، روستیک و کلاسیک، کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون را با طرح های سنگ یا آجر انتخاب کنید. برای جلوگیری از شلوغی و حواس پرتی می‌توانید کاغذ دیواری های ساده را برای سایر دیوارها انتخاب یا دیوار را با رنگ، نقاشی کنید. برای ایجاد تناسب و هارمونی، رنگ های نخودی، کرم، طوسی و نباتی را به کار ببرید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری رنگی

اگر می‌خواهید فضای خانه را برای کودکان و نوجوانان مهیج سازید، از کاغذ دیواری های تک رنگ، به رنگ های گرم، مانند بنفش، قرمز و نارنجی کمک بگیرید. تلویزیون مستطیلی و تیره رنگ، میان دیوار، در کنار رنگ کاغذ دیواری، کنتراست جذابی به وجود خواهد آورد. در این حالت، دیگر نیاز به نصب سایر دیوار آویز های تزیینی نخواهید داشت.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری فانتزی

اگر تلویزیون در اتاق خواب یا اتاق کودکان قرار دارد، کاغذ دیواری برای پشت دیوار تلویزیون را از رنگ های روشن با طرح فانتزی انتخاب کنید تا به اتاق هویت ببخشید. پس زمینه صورتی، آبی روشن، سفید و نباتی انتخاب های بهتری هستند. بهتر است روی دیوار چیزی آویزان نکنید، زیرا در کنار کاغذ دیواری طرح دار بر شلوغی محیط می‌افزاید می‌توانید یک میز تلویزیون یا کتابخانه به رنگ سفید مقابل دیوار قرار دهید تا نمای دیوار بیش از حد خلوت نباشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. بخش دکوراسیون مجله دلتا را دنبال کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون دلتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]